Beheerder
Als beheerder van uw bedrijfsaccount heeft u volledige controle over de samenstelling van uw collectie van normen, wie er gebruik van mogen maken en de instellingen. Gebruikers kunnen normen alleen aanvragen. U als beheerder bepaalt of een norm toegevoegd wordt en in welke collectie.
Als bedrijfsbeheerder van NEN Connect kunt u het volgende doen:
- Blijf op de hoogte van wijzigingen in uw collecties.
- Hoe ziet het eruit voor mijn gebruikers?
- Welke soorten collecties zijn er in NEN Connect?
- Hoe beheer ik subcollecties?
- Hoe voeg ik notities toe in HTML?
- Opmerkingen plaatsen bij normen.
- Normen markeren als bedrijfsfavoriet
- Normontwerpen uitzetten voor gebruikers
Beheer
- Hoe beheer ik mijn collecties?
- Hoe beheer ik mijn licenties?
- Hoe voeg ik mijn gebruikers toe?
- Hoe voeg ik een gebruiker toe aan een licentie?
- Hoe verander ik de rol van een gebruiker?
- Hoe beheer ik de toegang tot mijn collecties/licenties?
- Hoe werken rapportages in NEN Connect?
- Hoe beheer ik mijn bedrijfsdocumenten?
- Wat zijn de instellingen van mijn bedrijfsaccount?
- Hoe laat ik werknemers automatisch inloggen op NEN Connect (SSO-koppeling)?
- Hoe voeg ik labels toe aan gebruikers?
- Hoe maak ik een beheerder verantwoordelijk voor een licentie?
Aanvragen
Zoeken
Trainingen
Overig
Meer kracht met modules
NEN Connect biedt 3 modules aan die u helpen u bij het toepassen van normen. Door middel van een combinatie van deze modules bespaart u kosten en tijd voor uw gebruikers.
- Wet- & Regelgeving module
Bekijk de directe koppeling tussen alle normen en bijbehorende wet- en regelgeving - Redline module
Vergelijk eenvoudig de actuele versie van een norm met de vorige - Requirements module
In één oogopslag zien wat de normeisen zijn voor uw organisatie