Rapportages in NEN Connect

Als beheerder heeft u volledig inzicht in het gebruik

Met behulp van de (automatische) rapportages in NEN Connect kunt u makkelijk en snel verschillende informatie zien. Hiermee kunt u keuzes maken over bijvoorbeeld het wel of niet houden van normen, toegang geven van collecties aan gebruikers en meer. Er zijn 5 rapportages en voor elk kunt u zich inschrijven om per week, maand of kwartaal een e-mail te ontvangen met de rapportage als Excel-bestand toegevoegd.

Ga naar "Mijn bedrijf > Rapportages".

Rapportages overzicht

Rapportage bekijken

  • Naast de titel van de rapportage kunt op de link 'Bekijk rapportage' klikken.
  • Als u hierop klikt, krijgt u de optie om binnen de specifieke periode de resultaten te bekijken. Standaard staat de periode op een maand, maar afhankelijk van de hoeveel normen en gebruikers is een andere periode misschien meer geschikt voor u.
  • Nadat u uw periode gekozen hebt, zal een rapport gegenereerd worden in een nieuw tabblad. Afhankelijk van de hoeveelheid normen kan dit enkele minuten duren.

Rapportages automatisch ontvangen

  • Aan de rechterkant van de rapportage kunt op de link 'Inschrijven' klikken.
  • Als u hierop klikt krijgt u de optie om elke week, maand of per kwartaal automatisch de resultaten te ontvangen. Standaard staat de periode op een week, maar afhankelijk van de hoeveelheid normen en gebruikers is een andere periode misschien meer geschikt voor u. Rapportages worden toegevoegd als Excel aan een e-mail die naar het e-mailadres gestuurd wordt waarmee u inlogt in NEN Connect.
  • Als u de periode wilt aanpassen of uitschrijven klikt u op 'Inschrijving wijzigen'.