Rapportages in NEN Connect
Als beheerder heeft u volledig inzicht in het gebruik
Met behulp van de (automatische) rapportages in NEN Connect kunt u makkelijk en snel verschillende informatie zien. Hiermee kunt u de juiste keuzes maken over het wel of niet houden van normen, wel of niet toegang geven aan gebruikers en meer. Er zijn 7 rapportages en voor elk kunt u zich inschrijven om per week, maand of kwartaal een e-mail te ontvangen met de rapportage als Excel-bestand toegevoegd.
Ga naar "Mijn bedrijf > Rapportages".
Rapportage bekijken
- Naast de titel van de rapportage kunt op de link 'Bekijk rapportage' klikken.
- Als u hierop klikt, krijgt u een scherm om een specifieke periode in te stellen. Standaard staat deze op een maand, maar u kunt ook vaste periodes kiezen of het handmatig instellen voor een specifieke periode.
- Nadat u uw periode gekozen hebt, zal een rapport gegenereerd worden in een nieuw tabblad. Afhankelijk van de hoeveelheid normen kan dit enkele minuten duren.
Afhankelijk van de hoeveelheid normen kan dit enkele minuten duren. Wilt u alle normen in uw collectie zien, ook zonder downloads, kies dan downloads per document. Wilt u alleen de nomen met een download, kies dan documenten met downloads. Let op: U kunt het beste niet IE gebruiken voor het draaien van rapportages.
Als u op het icoontje met de floppy klik, kunt u een .CSV bestand downloaden en openen in Excel.
Rapportages automatisch ontvangen
- Aan de rechterkant van de rapportage kunt op de link 'Inschrijven' klikken.
- Als u hierop klikt krijgt u de optie om elke week, maand of per kwartaal automatisch de resultaten te ontvangen. Standaard staat de periode op een week, maar afhankelijk van de hoeveelheid normen en gebruikers is een andere periode misschien meer geschikt voor u. Rapportages worden toegevoegd als Excel aan een e-mail die naar het e-mailadres gestuurd wordt waarmee u inlogt in NEN Connect.
- Als u de periode wilt aanpassen of uitschrijven klikt u op 'Inschrijving wijzigen'.