Recent gewijzigd

Blijf op de hoogte van alle wijzigingen van uw normen

Ga naar 'Recent gewijzigd' en krijg een compleet overzicht van alle wijzigingen die plaats hebben gevonden voor de normen in uw collectie of die u als favoriet heb gemarkeerd. U kunt zich ook inschrijven voor de attendering, zodat u per week, maand of kwartaal automatisch een e-mail met de wijzigingen ontvangt.

Bekijk de video



1. Periode instellen

Voor het instellen van de periode zijn er een paar standaardopties, maar u kunt zelf de periode bepalen. Bij langere periodes kan het even duren voordat de resultaten weergegeven worden.

2. Toon eigen collecties

De wijzigingen die getoond worden, gaan over zowel uw eigen collecties, als ook over de vrij beschikbare normen waar iedereen toegang toe heeft. Door deze filter aan te zetten krijgt u alleen de wijzigingen van de normen in uw collectie te zien.

3. Toon favorieten

Iedere gebruiker in NEN Connect (ongeacht zijn rol) kan normen binnen en buiten zijn collecties aanmerken als favoriet. Door deze filter aan te zetten krijgt u alleen de wijzigingen van uw persoonlijke favorieten te zien binnen de gestelde periode.

4. Kolommen aanpassen

U kunt voor uzelf bepalen welke kolommen er getoond worden.

  • Klik op 'Kolommen aanpassen'
  • U kunt nu per kolom bepalen welke informatie u getoond wilt hebben.
    Ook de optie 'Titel van document tonen' wordt nu zichtbaar.
    U heeft de keuze uit:
    • Wijzigingsdatum
    • Gewijzigd door
    • Reden
    • Vervangt/wijzigt
    • Publicatiedatum
    • In uw collectie
    • ICS-code
    • Technische commissie
    • Normcommissie
    • Vervangen door

5. Download wijzigingen

Deze optie is alleen beschikbaar voor beheerders. Door hier op te klikken wordt er gelijk een .CSV-bestand gedownload met de wijzigingen. Deze kunt u in Excel openen.

6. E-mailattendering instellen

Meld u aan en ontvang automatisch de wijzigingen per week, maand of kwartaal via e-mail.

  • Klik op 'E-mailattendering instellen'
  • Kies uw gewenste periode.
  • Kies waarop het gesorteerd moet worden.
    U kunt kiezen tussen:
    • Documentnummer
    • Publicatiedatum
    • Wijzigingsdatum
  • Kies of u de wijziging als Excel (.csv) bestand ontvangt of in de e-mail zelf met HTML.
    Als u kiest voor Excel en er hebben geen wijzigingen plaatsgevonden in de afgelopen periode, dan ontvangt u nog steeds een e-mail, maar zal het toegevoegde Excel geen resultaten tonen.
  • Klik op 'Versturen'