STAP 1: Inrichten van het bedrijfsaccount afronden

Zodra u uw persoonlijke registratie voor beheerder heeft afgerond, kunt u aan de slag om de laatste puntjes op de 'i' te zetten om uw bedrijfaccount helemaal in orde te brengen.

Ga naar "Mijn bedrijf > Instellingen"

Ingebruikname van uw bedrijfsaccount

In minder dan 15 minuten kunt u uw bedrijfsaccount klaarzetten voor uw collega's.

STAP 1: Inrichten van het bedrijfsaccount afronden

STAP 2: Toegang controleren

STAP 3: Gebruikers uitnodigen

1. Voeg uw bedrijfslogo toe
Met behulp van uw bedrijfslogo zorgt u er niet alleen voor dat uw branding op orde is, maar collega's kunnen ook meteen zien of ze goed gekoppeld zijn aan het bedrijfsaccount. Dit logo wordt ook getoond in de NEN Connect app.

2. Link naar bedrijfswebsite
U kunt optioneel een link toevoegen aan het logo, zodat wanneer uw collega's hierop klikken zij naar die ene pagina gaan die u wilt. Denk aan bijvoorbeeld een intranetpagina met meer informatie over de NEN Connect licentie voor uw bedrijf.

3. Voeg een contactbericht toe
Hier kunt u als beheerder van NEN Connect uw contactgegevens invullen. Deze informatie is namelijk anders dan voor bedrijfsbeheerders. Gebruikers krijgen uw tekst te zien wanneer zij op 'Contact' klikken (rechts bovenin). Deze informatie verschijnt ook op hun homepage van NEN Connect. U kunt deze in het Nederlands en Engels invullen. Afhankelijk van de taalkeuze van uw gebruiker wordt een van beide versies getoond.

4. Document aanvraag tekst
Tegelijk met het contactbericht kunt ook eventueel een regel tekst toevoegen die aan uw gebruikers getoond wordt wanneer zij een norm aanvragen. Hier kunt u bijvoorbeeld speciale instructies of voorwaarden melden die van toepassing zijn voor uw bedrijf.

Extra tips!

Schrijf u gelijk in voor automatische meldingen via e-mail voor: