Handmatig toevoegen van een gebruiker

Ga naar "Mijn bedrijf > Gebruikers" en klik op 'Gebruiker toevoegen'.

Een toegevoegde gebruiker hoeft niet meteen toegang te hebben tot uw licenties. Lees hier meer.

Vul de volgende gegevens in (een * geeft aan dat het een verplicht in te vullen veld betreft):

  • Rol*: kies Gebruiker, Beheerder of Expert.
  • Gebruikersnaam*: dit moet het zakelijk e-mailadres zijn met de domeinnaam van uw organisatie.
  • Naam*: naam van de gebruiker.
  • Telefoonnummer: telefoonnummer van de gebruiker.
  • Land: Vul hier het land in waar de gebruiker werkt. Het land is van belang voor als uw bedrijf gebruik maakt van nomren uit het Plusassortiment.
  • Geblokkeerd: indien deze is aangevinkt kan de gebruiker niet inloggen.
  • Voeg licentie toe: hier selecteert u de licentie waartoe de gebruiker toegang krijgt. Nadat u heeft geklikt op 'Gebruiker opslaan' heeft u de mogelijkheid om meer licenties toe te voegen indien van toepassing.

Nadat u de gebruiker heeft opgeslagen, ontvangt de gebruiker een e-mail van NEN Connect waarmee de registratie kan worden afronden.

In het scherm van de gebruiker ziet u de status van de registratie, en voor welke datum de gebruiker de registratie moet afronden. Indien deze datum verlopen is klikt u op 'Registratiemail opnieuw versturen'. De gebruiker heeft dan opnieuw een maand de tijd om de registratie af te ronden.