Uw NEN Connect is klaar voor individuele gebruikers

Uw bedrijfsaccount is aangepast en nu kunt u uw gebruikers informeren hoe zij gebruik kunnen maken van NEN Connect. Op deze pagina vindt u enkele handige documenten en voorbeeldteksten die u kunt gebruiken voor interne communicatie.

Handige documenten


Intern communiceren

Stuur een uitnodiging via e-mail naar uw medewerkers en/of plaats een bericht op uw intranet waarin u aangeeft dat uw collega's gebruik kunnen maken van NEN Connect.

Wij hebben alvast een voorbeeldtekst voor u gemaakt:

 


Wat is er veranderd in uw account?

Lees dit artikel om er achter te komen wat er veranderd is (en wat uw eventueel nog kunt aanpassen).

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen met betrekking tot individuele gebruikers in NEN Connect. Staat uw vraag over individuele gebruikers er niet tussen? Of heeft u andere vragen over NEN Connect? Neem dan contact met ons op.

  • Hoe kan ik een e-mail domeinnaam toevoegen of wijzigen?

    Uw domeinnaam kunt u vinden onder `Mijn bedrijf > Algemeen". Om deze wijzigen of toe te voegen (er zijn meerdere mogelijk) moet u contact opnemen met onze Klantenservice.

  • Hoe kan ik van een gebruiker een expert maken?

    Ga naar het tabblad “Mijn bedrijf > Gebruikers”. Zoek de persoon die u wilt aanpassen. Klik op zijn/haar naam. Nu krijgt u de details van de gebruiker zien. Met behulp van het bovenste veld ‘Rol’ kunt deze aanpassen in Expert of zelfs Beheerder (ideaal als u een vervanger nodig heeft tijdens de vakantie).

  • Hoeveel gebruikers hebben toegang tot ons bedrijfsaccount en licentie?

    U kunt een onbeperkt aantal gebruikers hebben die gekoppeld zijn aan uw bedrijfsaccount. Ga naar "Mijn bedrijf > Gebruikers" om te zien wie dat zijn en te beheren.

    Het aantal gebruikers tot uw licentie is beperkt tot de afgenomen staffel. Deze kunt u terugvinden via "Mijn bedrijf > Licenties". Klik op licentienaam en scroll omlaag. Onder 'Statistieken' kunt u zien hoeveel ruimte u heeft. Let op: De beheerder hoeft niet één van de gebruikers te zijn die toegang heeft tot de licentie.

  • Waarom moet ik overstappen op invidueel gebruik?

    Wij doen dit voor veiligheid en gemak.

    Bijvoorbeeld door in te loggen met een eigen e-mailadres en wachtwoordcombinatie wordt misbruik voorkomen en gedownloade PDF's krijgen een persoonlijk watermerk. Daarnaast levert het de gebruiker veel meer persoonlijk gebruikersgemak op.

    Zoals:
    - De gratis NEN Connect app
    - Normen kenmerken als persoonlijke favorieten
    - Aangeven welke normen niet verwijderd mogen worden
    - Persoonlijke opmerkingen bij normen plaatsen.
    - U kunt gebruikers de rol van Expert geven waarmee zij subcollecties kunnen maken (ideaal voor projecten) en opmerkingen voor het bedrijf bij normen plaatsen
    - Bedrijfstrefwoorden toekennen aan normen voor makkelijker zoeken

  • Tot wanneer kan ik gebruik maken van de extra gebruikers voor mijn licentie?

    U kunt tot volgend jaar, 1 juli 2020, gratis gebruik maken van deze regeling. Zodoende kunt u echt ervaren hoeveel van uw collega's gebruik maken van uw licentie en of uw abonnement klopt.