Standaardpakket voor ISO 10000 serie

NEN Connect Ondersteunende normen Kwaliteitsmanagement bevat alle normen en richtlijnen uit de ISO 10000-serie met ondersteunende technieken voor o.m. klanttevredenheid, kwaliteitsmanagement in projecten, mensen en competenties, documentatie.

Voor wie?

Bent u verantwoordelijk voor het opzetten, invoeren en onderhouden van kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie? Met dit pakket heeft u een handige set richtlijnen tot uw beschikking die ondersteuning bieden bij het vaststellen of verbeteren van uw kwaliteitsmanagemensystemen, processen of activiteiten.

Verrijkt met NEN Connect modules

Alle standaardpakketten van NEN Connect zijn verrijkt met modules. Met de modules bespaart u tijd en kosten. Zo kunt u nog slimmer met normen werken.

 


Dit pakket bevat circa 15 normen / publicaties

Inclusief alle actuele en ingetrokken versies.

  • ISO 10006
    Kwaliteitsmanagementsystemen Richtlijnen voor kwaliteitsmanagement in projecten
  • ISO 10003
    Kwaliteitsmanagement - Klanttevredenheid - Richtlijnen voor geschiloplossing buiten organisaties
  • ISO 10005
    Kwaliteitsmanagement - Richtlijnen voor kwaliteitsplannen
  • ISO 10015
    Kwaliteitsmanagement  - Richtlijnen voor competentiemanagement en ontwikkelingen van personeel
  • ISO 10013
    Richtlijnen voor documentatie voor kwaliteitsmanagementsystemen
  • ISO 10004
    Kwaliteitsmanagement - Klanttevredenheid - Richtlijnen voor het monitoren en meten
  • ISO 10018
    Kwaliteitsmanagement - Richtlijnen voor het engageren van mensen
  • ISO 10019
    Richtlijnen voor de selectie van kwaliteitsmanagementsysteemconsultants en gebruik van hun diensten
  • ISO 10001

    Kwaliteitsmanagement - Klanttevredenheid - Richtlijnen voor gedragscodes voor organisaties
  • ISO 10012
    Managementsystemen voor metingen - Eisen voor meetprocessen en meetapparatuur
  • ISO 10014
    Kwaliteitsmanagement - Managen van een organisatie middels kwaliteitsresultaten - Richtlijnen voor het realiseren van financiële en economische voordelen
  • ISO 10017
    Richtlijnen voor statistische technieken voor ISO 9001:2000
  • ISO 10002
    Kwaliteitsmanagement - Klanttevredenheid - Richtlijnen voor klachtenbehandeling in organisaties
  • ISO 10007
    Quality management - Guidelines for configuration management
  • ISO 10008
    Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for business-to-consumer electronic commerce transactions

v.a. € 470 p.j.

1-2 gebruikers

Vragen?

Wij helpen u graag.

Waarom NEN Connect?

  • Altijd de meest actuele norm

  • Altijd bij de hand via desktop of mobiel

  • Vervallen normen blijven beschikbaar